HomeHome  RegisterRegister  Log inLog in  

Share
 

 Beyninizi inkişaf etdirmənin 32 üsulu.

Go down 
AuthorMessage
ADMiN
Admin
Admin
ADMiN

Cinsiyyəti : Male İsmarıc sayı : 217
Şəhər/Ölkə : Bakı/Azərbaycan
İşi/hobbisi : Parapsixologiya, astral səyahət, fenomenal qabiliyyətlər və kompüterlə maraqlanıram.
Ovqat : 99,9999......% yaxşı.
Qeydiyyat tarixi : 2008-07-31

Beyninizi inkişaf etdirmənin 32 üsulu. Empty
PostSubject: Beyninizi inkişaf etdirmənin 32 üsulu.   Beyninizi inkişaf etdirmənin 32 üsulu. Icon_minitimeWed Jul 22, 2009 3:11 pm

Aşağıda beyin gücünüzü inkişaf etdirmənizə yardım edəcək 32 təklif görəcəksiniz. Bunlardan özünüz üçün uyğun olanları tətbiq edib faydalana bilərsiniz. Təkliflər müəyyən bir sıraya görə düzülməmişdir və çoxu uzun vədəli tətbiq tələb edən təkliflərdir. Buna görə bunları vərdiş halına gətirə bilsəniz bu təkliflərdən daha çox faydalana bilərsiniz.
1. Dərin Nəfəs alın. Daha çox hava qanınız, yəni beyniniz içərisində daha çox oksigen deməkdir. Nəfəsinizi burnunuzdan alın və mümkün olduğunca diafraqma əzələnizi istifadə edərək ciyərlərinizin alt qisimini doldurmağa çalışın. Bir neçə dəfə dərin nəfəs aldığınızda bu sizin həm boşalmanızı təmin edər, həm də daha dəqiq şəkildə düşünə bilərsiniz.
2. Meditasiya Edin. Bu an dərhal tətbiq edə biləcəyiniz bir meditasiya texnikası, yalnız gözlərinizi bağlayın və diqqətinizi nəfəsinizə yönəldin. Əzələlərinizi boşaltmanız meditasiyanıza köməkçi olacaq. Əgər zehniniz dolaşmağa başlarsa diqqətinizi yalnız nəfəsinizə yönəldin. Beş-on dəqiqəlik bir meditasiya sizi boşaldar, zehninizi təmizləyər və xüsusilə zehni bir iş üçün sizi hazır hala gətirər. Bu mövzuda saytımızda yer alan meditasiya texnikalarından faydalana bilərsiniz.
3. Dik oturun. Duruşunuz bədəninizdəki fizioloji mexanizmləri və dolayısıyla zehni fəaliyyətinizə təsir edər. Bunu öz-özünüzə sübut edə bilərsiniz. Başınız önə doğru sallanmış, gözlərin yerə baxır və ağzınız açıq şəkildə riyaziyyat əməliyyatları, ya da bir məsələ həll etməyi sınayın. Sonra eyni şeyi bir də dik vəziyyətdə oturarkən, ağzınız bağlı və qarşıya və ya da azca yuxarıya baxar vəziyyətdə sınayın. İkincisində zehninizin çox daha asan çalışdığını görəcəksiniz.
4. Doğru düşünmə vərdişləri. Bir neçə həftə müəyyən bir məsələ həll etmə texnikası üzərində çalışın. Qısa müddətdə vərdiş halına gəldiyini görəcəksiniz. Gördüyünüz hər şeyi bir an üçün yenidən dizayn etməyi sınayın, bu da bir müddət sonra vərdiş halına gələcəkdir. Bir azca səy sərf edərək faydalı düşünmə vərdişləri inkişaf etdirə bilər və sonra bunları səysiz şəkildə istifadə edə bilərsiniz. Vərdişin gücündən faydalanın.
5. Boş vaxtları qiymətləndirin. Avtomobillə bir yerə gedərkən, gözləmə salonunda gözləyərkən, ya da boş-boş oturarkən keçən zaman qiymətləndirilməzsə mənasız olar. Bir kaset, ya da CD-player ilə avtomobilinizdə, ya da boş zamanlarınızda xarici dildə və ya öz dilinizdə məlumatlandırıcı bir şeylər dinləyə bilərsiniz.
6. Xarici dil öyrənin. Yeni bir dil öyrənmənin beyin funksiyalarında yaş irəliləməsinə bağlı olaraq inkişaf edən performans itkisini azaltdığı görülmüşdür.
7. Konsentrasiya və fərqindəlik məşqləri. Zehninizi dağılmaqdan saxladığınızda konsentrasiya və dəqiq şəkildə düşünmə özbaşına ortaya çıxacaq. Zehninizdəki qarışıqlığı izləməyi və dayandırmağı öyrənin. Zehninizin arxa planında sizi müəyyən naməlum şəkildə narahat edən şeylər diqqətinizi çəkdiyində onları həll etmənin yoluna baxın. Bu, axtarmanız lazım olan birini axtarıb o işdən xilas olmaq, ya da edəcəyiniz işlərin siyahısını çıxarmaq ola bilər. Beləcə heç olmasa hələlik edəcəyiniz işləri unuda bilərsiniz. Bir az praktik edərək bu sizin üçün daha asan bir hala gələr və düşünmə müddətləriniz daha güclü olar.
8. Yazı yazın. Yazmaq zehniniz üçün müxtəlif istiqamətlərdən faydalıdır. Yaddaşınıza əhəmiyyətli olan şeyləri söyləmənin bir yoludur, beləcə gələcəkdə bəzi şeyləri daha asan xatırlaya bilərsiniz. Yazmaq düşünmə prosesini dəqiqləşdirər. Yaradıcılığınızı və analitik bacarıqlarınızı inkişaf etdirmək üçün yaxşı bir məşqdir. Gündəliklər, parlaq fikirlərlə əlaqədar qeydlər, şeir və hekayələr yazmaq zehninizi gücləndirəcək.
9. "Motsart"ı dinləyin. Kaliforniya Universitetində edilən bir araşdırmada bir musiqi aləti çalan və xora qatılan uşaqların məsələ həll etmə və məkansal düşünə bilmə mövzularında digər uşaqlara nisbətlə daha böyük bir irəliləyiş görüşmüşdür. Bir başqa araşdırmada, 36 şagirdə üç dənə məkansal düşünmə testi tətbiq olunmuş və ilk testdən əvvəl Motsartın iki piano üçün Re Majör sonatı on dəqiqə müddətlə dinlədilmişdi. İkinci testdən əvvəl boşalma kaseti dinlədilmiş, üçüncüdən əvvəl isə yalnız səssizlik içində oturmuşlar. Bu 36 şagirdin ortalama nəticələri belədir 1-ci test: 119; 2-ci test: 111; 3-cü test: 110.
10. Yuxunuza diqqət yetirin. Hər kəsin yuxu ehtiyacı bir-birindən fərqlidir. Öz ehtiyacınızdan az, ya da çox yatmayın. Yuxunun saatından daha çox rahatlığı əhəmiyyətlidir. Gün içindəki qısa mürgüləmələr beynin istirahət etməsi və şarj olması üçün olduqca faydalıdır.
11. Kafein(Qəhvənin əsas tərkibi). Qəhvə bir çox adam üçün zehinaçıcı xüsusiyyətə malikdir. Ancaq çox miqdarda alındığında zehnə mənfi istiqamətdə təsir edə bilər. Kafein bəzi kəslər üçün uzun davam edən mənfi yan təsirlərə səbəb ola bilər. Ancaq qısa vədəli olaraq işə yaramaqdadır.
12. Şəkərdən qaçın. Karbohidratlar ümumiyyətlə beyninizin bulanıqlaşmasına gətirib çıxarar. Çünki şəkər qəbul etdiyinizdə onu qarşılamaq üçün qana insulin ifraz olunar. Əgər əhəmiyyətli bir zehni iş edəcəksinizsə dərhal öncəsində makaron, şəkər, ağ çörək və kartof cipsi kimi şeylərdən çəkinin.
13. Sürətli oxuma. Bir çox adamın inandığının tərsinə oxuduğunuz şeyi daha sürətli oxuduğunuzda onu daha yaxşı qavrayarsınız. Daha qısa müddətdə daha çox şey öyrənərsiniz və sürətli oxuma həqiqətən çox yaxşı bir beyin məşqidir.
14. İdman məşqləri edin. Məşqlərin xüsusilə uzun sürən beyin gücünü inkişaf etdirməsi sürpriz deyil. Fiziki sağlamlığınıza müsbət istiqamətdə təsir edən hər şey təbii olaraq beyninizə də müsbət istiqamətdə təsir edəcək. Son zamanlarda edilən araşdırmalar 10 dəqiqəlik bir məşqdən sonra beyin funksiyalarında artım olduğunu göstərməkdədir. Beyninizi təzələmək istəyirsinizsə kiçik bir yürüyüş, ya da bir neçə hərəkət edə bilərsiniz.
15. Öyrənin. Bir şeyi öyrənməyə qərar verdiyinizdə həm başlamadan əvvəl, həm öyrənmə əsnasında, həm də sonrasında qeydlər alın. Başlamadan əvvəl özünüzə "Bu an bu mövzu haqqında nələr bilirəm?" deyə özünüzə sual verin. Və bunları bir kağıza qeyd edin. Bu, zehininizi öyrənməyə hazırlayacaq. İşi bitirdikdən sonra bir sonrakı seans üçün zehninizdə bir neçə sual olsun. Və öz-özünüzə "indi nə öyrəndim?" deyə soruşun.
16. Zehninizi dəqiqləşdirin. Dağınıq otaqlar və ofislər dağınıq düşünməyə səbəb olar. Zehni işlər edəcəyiniz yeri buna uyğun şəkildə təşkil edin. Çətin bir zehni işə başlamadan əvvəl bədəninizi əsnədin və bir neçə dərin nəfəs alın.
17. Əyləndiyiniz bir şeylər edin. Bu həm stress səviyyənizi salmanıza, həm də beyninizi təzələmənizə köməkçi olacaq. Yalnız, burada əhəmiyyətli olan etdiyiniz əyləncəli fəaliyyətə aktiv olaraq qatılmanızdır. Televiziya seyr etmək, belə bir məqsəd üçün uyğun deyil. Zehni inkişaf etdirici əyləncəli oyunlar oynamaq, ya da bir hobbiylə məşğul olmaq, qısacası sizi istirahət etdirən və əyləndirən bir şeylər etmək beyninizin daha yaxşı şəkildə düşünməsinə köməkçi olacaq.
18. Beyin məşqləri edin. Beyninizi davamlı dəyişik istiqamətlərdə işlədin. Məsələ həll edin, şahmat oynayın, bir şeylər əzbərləyin. Beynin işlədilməsi davamlı yeni neyron əlaqələri inkişaf etdirilməsinə gətirib çıxarar.
19. Yeni şeylər öyrənin. Bu beynə məşq etdirmənin bir başqa yoludur. Yeni bir şey öyrəndiyinizdə beyniniz buna uyğunlaşma təmin etmək üçün yeni əlaqələr inkişaf etdirmək məcburiyyətində qalar.
20. Bir şeyləri yaxşı bacaran insanları modelləşdirin. Yaradıcı, ağıllı və məhsuldar insanlarla birlikdə vaxt keçirin. Onlardan bir şeylər öyrənməyə çalışın. Onların etdiklərini edin və onların düşündüyü şəkildə düşünməyə çalışın. Onların təkliflərinə diqqətlicə qulaq asın. Müvəffəqiyyətli insanlar ümumiyyətlə bunu necə etdiklərini bilməz və özlərini müvəffəqiyyətli görməzlər. Onların söylədiklərini deyil etdiklərini edin.
21. Gülün. Güldüyünüzdə ifraz olunan endorfin sayəsində stress səviyyəniz azalar və bu da beyin üçün təsiri uzun davam edəcək çox faydalı bir şeydir. Gülmək eyni zamanda sizi yeni fikirlərə və düşüncələrə daha açıq hala gətirər.
22. Oyun oynayın. Beynin xəbərdar edilməsi ölçülə bilən maddi dəyişikliklərə səbəb olar. Yeni neyron əlaqələri ortaya çıxar və yeni beyin hüceyrələri inkişaf edər. İntellektual oyunlarla birgə göz-əl koordinasiyasını təmin edən hər növ oyun beyni xəbərdar edər və inkişaf etdirər.
23. Mahnı oxuyun. Avtomobilinizdə səfər edərkən və ya tək qaldığınızda üzərində çalışdığınız mövzuyla əlaqədar olaraq mahnı oxuyun. Bu sizin sağ beyinlə təmasa keçmənizi və onu işlətmənizi təmin edər.
24. Özünüzün fərqində olun. Bu beyin gücüylə bilavasitə əlaqədar kimi görünməməklə birlikdə, çox yaxından əlaqədardır. Özünüzü daha yaxşı tanısanız kompleks və duyğuların təsirlərindən qaça bilərsiniz. Xüsusilə bir şeyləri açıqlayarkən, ya da müzakirə edərkən özünüzü müşahidə edin.
25. Stressdən uzaq durun. Xüsusilə uzun vədəli stressin bədəninizdə meydana gətirdiyi ziyanlar bir tərəfə, beyninizi də mənfi istiqamətdə təsir etməkdədir. Stress səviyyənizi şüurlu olaraq azaltmaq üçün boşalma və s. texnikalardan faydalanın.
26. Özünüzü öyrədin. Müxtəlif araşdırmalar az təhsilli kəslərin Alzheimerə daha çox yoluxduğunu göstərmişdir. Hər hansı bir sahədə təhsil almaq beyninizi daha güclü hala gətirər.
27. Yağdan uzaq durun. Laboratoriya araşdırmaları yüksək yağ nisbətiylə bəslənən heyvanların daha yavaş öyrəndiklərini göstərməkdədir. Mümkün olduğunca zeytun yağı və digər növdən maye yağları istifadə etməyə diqqət yetirin. Doymuş yağlayar beyin hüceyrələrinin inkişafında mənfi təsir göstərməkdədir.
28. Daha az yeyin. Həddindən artıq yemək həzm üçün daha çox qan axışı deməkdir və bundan ötrü də, beyninizə daha az qan gedər. Bunun üçün xərclədiyiniz enerjiylə mütənasib bir bəslənmə nizamını mənimsəsəniz bu beyniniz üçün daha faydalı olacaq.
29. Şübhəli qidalardan uzaq durun. Aşağıdakı qidalar beyniniz üçün zərərli ola bilər: Süni qida boyaları ehtiva edən qidalar, süni dadlandırıcılar, kola, qarğıdalı siropu, yüksək şəkər ehtiva edən içkilər, hidrogenləndirilmiş yağlayar, şəkər, ağ çörək və ağ un ehtiva edən digər məhsullar.
30. Nahar edin. Nahar bütün bədən üçün çox əhəmiyyətli bir paydır. Və bu mövzuyla əlaqədar araşdırmalar nahar edən uşaqların digərlərinə nisbətlə daha müvəffəqiyyətli olduğunu göstərmişdir.
31. Sual soruşun. Bu beyninizi formada tutmanın çox yaxşı bir yoludur. Yalnız öz zehniniz içərisində qalsa belə sual soruşma vərdişini davam etdirin. Zehininizə gələn hər şeyi soruşun və olabiləcək cavablar üzərində düşünün.
32. Beyin gücünüzü inkişaf etdirmə planı edin. Yeni vərdişlərin əldə edilməsi iyirmi ilə otuz gün arası bir vaxt alar. Bu vəziyyətdə tətbiq etdiyiniz hər hansı bir məşqi, ya da vərdiş dəyişməsini, heç olmasa, üç həftə davam etdirməlisiniz. Hər hansı bir texnikanın təsirini dərhal görə bilərsiniz. Amma hər növ texnikanın uzun vədəli faydaları daha çox olacaq.
UĞURLAR!!!

_________________
Siz bir gülü qoxlamaqla, gül qoxusundan dəyər itirməz. Unutmayın, həyatda ya çarəsizsiniz, ya da çarə sizsiniz.
Back to top Go down
http://fenomen.azerbaijaniforum.com
 
Beyninizi inkişaf etdirmənin 32 üsulu.
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Parapsixologiya platformu :: Məşqlər-
Jump to: